• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Захист та педагогічна практика з проблеми «Шляхи вдосконалення професійних компетентностей музичних керівників закладів дошкільної освіти»

Захист та педагогічна практика з проблеми «Шляхи вдосконалення професійних компетентностей музичних керівників закладів дошкільної освіти»

2020-02-16

/Files/images/0-02-0a-594d0721d01ca0fcd6070b9ac7896476fa29a3b2ee7828a2af4031681d0ab14f_7c1da0d.jpg

12-13 лютого 2020 р. під час навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників (напрям: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників закладів дошкільної освіти; піднапрям: розвиток професійних компетентностей музичних керівників закладів дошкільної освіти) кафедрою дошкільної та початкової освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (завідувач Наталія ТАРАПАКА) проводився захист та педагогічна практика з проблеми «Шляхи вдосконалення професійних компетентностей музичних керівників закладів дошкільної освіти» (керівник Наталія ГАГАРІНА, старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук).

Метою діяльності стало ознайомлення здобувачів освіти з організацією і проведенням освітнього процесу в закладі дошкільної освіти, реалізація набутих теоретичних та практичних знань.

В рамках педагогічної практики на базі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №73 «Червона квіточка» комбінованого типу (директор Давидченко В.М.) музичний керівник Сухорукова О.М. провела музично-спортивну розвагу "Стрітення" за участі вихованців старших груп. Активними учасниками дійства стали: інструктор з фізичної культури Смирнягіна А.В., вихователі Разводовська О.В., Шкуренко С.О., Ровкова В.О. та вчитель-логопед Макарчук В.В. Здобувачі освіти отримали цікаву інформацію щодо звичаїв та обрядів українського народу під час святкування Стрітення від вихователя Лехман О.М., відвідали спортивно-оздоровчий блок, кімнату пісочної анімації, де поспілкувалися з практичним психологом Дейнекіною М.В.

Музичними керівниками під час конференції з обміну досвідом були презентовані методи та дидактичні засоби організації діяльності, результатів освітнього процесу, а саме: методика Карла Орфа, музично-ритмічні вправи, елементи музикотерапії, логоритміки та інше.

/Files/images/0-02-0a-91d4a43ebc412d2e3a31204d9a173d3bdc6602d6bed64889bbacf57db870ac7f_e0abaaa1.jpg/Files/images/0-02-0a-301b8e15c645d9fb9c6da8541d430604093c9384f38213e36af963aa8dbda0b5_e7b8edd2.jpg/Files/images/0-02-0a-431a42971481162177937502abe4dc3c2ae40f989a146ab4067aed0a12d349d4_5a72eef9.jpg/Files/images/0-02-0a-61548585a560ab2e60f41d23d5a41b56a28e08ef946423adc6153b993d50cf16_4e43afff.jpg/Files/images/0-02-0a-cc6d70a12fd049db9cfeda1889c60f29a0782eb2b8634227cb15f68ed9752ef0_ed72773e.jpg/Files/images/0-02-0a-f81ac59fbd7213186e103d2aee1d9714f47f501e89ecca42b8f40590cbb79bb9_55c3fb40.jpg/Files/images/0-02-0a-2efb86f605b7122dc3b931b0809e7575b834f2f712a1f6c80babfe18fbeb1bb5_9921f358.jpg/Files/images/0-02-0a-153d95351ee307c286977080f64cfd1d17c2468570c9ed7726cfbb9a672041c0_9921f358.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 208